Review: In mei vind jij de ware liefde

ISBN : 9789464030785

Taal : Nederlands

Uitvoering : Paperback

Aantal pagina's : 224

Verschijningsdatum : maart 2020

Samenvatting

De Ware Liefde vinden – is dat niet ieders droom? Maar waar vind je die? Het boek In Mei vind jij de Ware Liefde is gebaseerd op de uitkomsten van een uitgebreid onderzoek (1.700 personen) naar het ontstaan van (liefdes)relaties. Waar heb jij jouw ware liefde gevonden? Online of in de kroeg? Hoe verliep de eerste date? Waren jullie direct verliefd? Gingen jullie dezelfde avond direct met elkaar naar bed? Hoe gaat het nu met jullie relatie? Wist jij dat in de laatste 5 jaar 25% van de relaties ontstaan via Tinder? Dat liefde op het eerste gezicht slechts zelden voorkomt? Het boek bevat leuke weetjes en quotes zoals:

“Ik geef mijn relatie een 2 omdat hij alleen maar met zijn zatte kop in de kroeg zit en we nooit iets leuks samendoen”. Aan de hand van alle uitkomsten en reacties worden concrete en praktische en soms hilarische conclusies getrokken, zodat jij de vruchten kunt plukken van andermans fouten en successen. Dankzij de handige tips was je kans nog nooit zo groot om je ware liefde te vinden én aan de haak te slaan. “Dit boek bevat zoveel heerlijke herkenbare aspecten van elke relatie dat ik het van harte kan aanbevelen. Een must have voor iedereen.”

Mening (4 sterren)

Ik had niet verwacht dit boek zo leuk te vinden, het is natuurlijk op basis van een goed onderzoek. Er zit veel goede humor in het boek en dat maakt het lezen extra leuk. Het is ook heel erg leuk dat er veel bruikbare tips in staan! Ik ben ondertussen erg gelukkig (ook mijn liefde gevonden in mei, maar dan al een jaar geleden).

Het boek is ook goed vorm gegeven, leuke afwisseling van tekst, quotes en illustraties. De schrijfstijl is echt heel goed in het boek, dat zorgt ervoor dat je het boek bijna in een ruk uit kunt lezen.

10 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven